2013. március 21., csütörtök

Még mindig, több mint 1 éve

Olvasgattam a neten és sajnos látom hogy hozzám hasonlóan sokak küzdenek rejtélyes hőemelkedéssel. Az orvosok csak legyintenek, minden vizsgálat negatív, sokszor kerül gyanúba a mandula de sajnos a mandula eltávolítása sem segít.
Általában sokaknál egy megfázás, influenza stb után jelentkezik, tehát egy betegség miatt előjön csak aztán nem akar elmúlni. :-(
Nekem is így jött elő. Egy megfázásszerű betegség, persze lábon kihordtam, de hiába is mentem volna, sima megfázás vagy influenza... majd elmúlik magától lett volna a válasz.

De nekem a hőemelkedés maradt. Meg sokan másoknak is. A testhő nem állítódik át csak úgy.  AZ orvosok szerint igen, változott a testhő és kész, átállítódott a termosztát. Ja de a gyengeség, rossz közérzet stb arra meg már nem tudnak mit mondani, pihenjek és kész.

A gond ott van hogy sem pihenésre, sem semmilyen csodaszerre nem múlik, testhőmérsékletem magasabb a megszokottnál, rossz közérzet, gyengeség fáradság a jellemző.
Ez nem egy látványos betegség, az orvosok ingerküszöbét nem éri el.

De nekünk tönkreteszi a mindennapjainkat.

Orvoshoz hiába mész, széttárja kezét, vérkép, ultrahang stb semmit nem fog mutatni.

Külföldi tanulmányok szerint az ilyen hőemelkedéses esetek igen nagy százalékát valami fertőzés okozza. 

Talán valami vírus:
Mononukleózis infekcióza, más néven a Pfeiffer-féle mirigyláz

Tehát pl a mononukleózis fertőzés is okozhatja a hőemelkedést. Gyógyszer nincs rá, tehát ha nem múlik el magától akkor így jártunk. Mondhatni fasza.

Nekem csak több mint 1 éve tart a hőemelkedés, senki nem tudja mi a bajom, már nem is járok sehova. Vitaminokat, antibiotikumokat próbálgatok sorra, idáig hosszabbtávon semmi nem vált be.
Sumatrolin volt az egyedüli, de annak a hatása is csak egy hónapig tart.
Tehát biztos hogy fertőzés, csak kérdés hogy mi az ami elpusztítja....

Sok jóval kecsegtetnek ezek a mondatok is:
--------------------------
Az első fertőzés után a vírusgazda immunissá válik az általa hordozott vírussal szemben. Eddig nem vizsgálták az újrafertőződés és az újraaktiválódás körülményeit, vagy a kiújuló, vagy hosszas megbetegedések felléptét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése